4 czerwca 2015

Chłopaki

Kochani,
aleee ten czas leci, mamy już czerwiec a ja nadal komunijnie. Dzisiaj pokażę Wam pamiątki dla chłopców i od chłopców, wręczone np. rodzicom chrzestnym.
Mam nadzieję, że się Wam spodobają.












Na koniec pochwalę się jak cuuuudownie spędziłam Dzień Dziecka i tak jak napisałam na Fb, ciężko mi ocenić kto się lepiej bawił, moje dziecko czy ja? Grupa rodziców i nauczycieli przygotowała dla dzieci przedstawienie pt. "Dzwoneczek i piraci", w tym roku wcieliłam się w rolę Różyczki. Wrażenia nie do opisania. 



Pozdrawiam cieplutko

2 komentarze:

  1. Aniołki cudne, ale różyczka podbiła moje serce, pięknie Aniu :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniołki super, i Różyczka z Ciebie całkiem niezła:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo :)